ponedeljek, 8. december 2008

PLES VIL

Sprehajam se po centru mesta. Moje someščane je verjetno pokosila kuga ali kakšna druga huda bolezen, saj ulice samevajo. Nekaj krikov me opozarja, da nisem ostal popolnoma sam.
Pridem do krasne fontane, kjer se nahaja 3,3 metre visok bronast kip imenovan Ples vil. Kip je delo mriborskga kiparja A.G. Gaberija in je bil postavljen na svoje mesto leta 1997.
Vili med obkrožujočimi stavbami plešeta svoj skrivnostni ples, ki ga v poznih večernih urah popestri še izrazit zvok kapljic v katerih se kopata. Morda pa bodo dravske vile prebudile mesto ali pa vsaj župana. Morda...










2 komentarja:

Žiga Gričnik pravi ...

Fajn. Prva mi je mogoče bolj všeč, le tiste luči zadaj na desni me malo motijo. Bi potemnil tisti del zadaj

AndrejPotrč - Every Wednesday Photogrphy pravi ...

Se popolnoma strinjam, sploh zdaj ko me bode v oči.