torek, 9. december 2008

KARATE SEMINAR - TAKASHI TOKUHISA

Karate klub Okinawa iz Maribora je organiziral seminar karateja, katerega je vodil mojster te borilne veščine in nosilec črnega pasu 6.dan, Tokuhisa Takashi.
Ko gledaš mojstra na delu se karate zdi popolnoma jasen, lahek....pa ni. Trdo je treba delat in se leta znojit za tak nivo.
G. Takashi je začel trenirati z desetimi in sicer aikido, pri dvanajstih judo in pri petnajstih karate, kateremu je potem posvetil svoje življenje. Karate je njegovo življenje, je njegova pot.
Svoje znanje pa z veseljem prenaša na vse karate znanja željne, kar pa fantje iz kluba Okinawa sigurno so. Pridno so delali, poslušali nasvete in verjamem, da so svoje že obsežno znanje še dopolnili.
Jaz? Jaz sem se čim bolj neopazno premikal sem ter tja, se igral z bliskavico, pocal in pacal, se čudil mojstru in fantom da vzdržijo tempo, kar pa je najpomembneje, užival.









































































1 komentar:

nenad pravi ...

Andrej,
javljam se iz gornjeg milanovca iz srbije. Karateom se bavim dugo imam 32 godine i ucenik sam sensei velibora vebe dimitrijevica. Sensei je o Sensei Takashiju uvek govorio sve u superlativu i posto sam video dda je odrzan seminar kod vas zeleo sam da pitam da li je sniman seminar i da li je moguice doci do video zapisa sa semianra. Naravo, ukolikol to dozvoljavaju vasi principi bio bih radostan da pogledam koje su teme na seminaru bile i sl. ukoliko ne, razumem i to tako da cu vam biti zxahvalan u svakom slucaju ukoliuko mi odgovorite na mail.
Interesuje me ako nista drugo onda bar o cemu se naseminaru govorilo i koje teme je oibradio sensei, zeleo bih da napravim paralelu i vidim u kom pravcu se karate dalje razvija.
Unapred zahvalan
Nenad Vucicevic
www.karateklubtakovo.wordpress.com