torek, 30. december 2008

OLIVER DRAGOJEVIČ V LOGARSKI DOLINI

Mrzlo je prva beseda, ki mi pade na pamet po današnjem obisku Logarske doline. Bilo je -12 stopinj celzija. Ja, res je, to je svinjsko mrzlo. Vseeno sem naredil nekaj fotografij za spomin na ledeno slikanje. Oliver je pel in opozarjal na hlad, s Tidejo sva pila kuhano vino in čaj ter čakala na obljubljeni ognjemet. Le-ta, pa je bil na koncu zelo skromen. Otroci v mariborski soseski iz katere prihajam, naredijo takega vsak dan v decembru.
Ampak bilo je fajn in gorski zrak me popolnoma prerodil za najdaljšo noč v letu.
Za vse tiste, ki pa fotografirate v hribih in podobnih ekstremnih situacijah z grdo nizkimi temperaturami, pa velik poklon. Fantje in dekleta, jaz sem se skoraj zlimal na aparat.




































1 komentar:

Anonimni pravi ...

jaaaaaaa, mrzlo, mrzlo, mrzlo...
bo pa danes bolj toplo, komaj čakam morje:):):)...