sreda, 19. oktober 2016

SAFARI

Mežikam v temo. Zbudil sem se pred alarmom, ki me vedno znova sili k temu, da demoliram telefon. Premišljujem. Naj spim še mastno uro ali vstanem. Obljubil sem, da bom ob 6:00 tam ...ne bom pizda, grem.
Žena in hčera sta še vedno v svetu, kjer torbice rastejo na drevesih in je vodja prodaje le-teh Hello Kitty. Jaz zakorakam v temno jutro.
Vstopim. Zaposleni za pultom povem, da sem dogovorjen s trenerjem. Pokaže mi garderobo, tuše ...po cca petnajstih letih sem spet na fitnesu. Na delovno temperaturo mišice pripravljam na biciklu, na katerem skoraj ležiš. Gonim deset minut, ko pride "mojster", ki bo naredil Ahila iz mene. Kaže mi vaje na napravah, jaz ponovim ...večkrat ...vse dvignem, premaknem. Mam sto kil in šmrkavcu ne dam veselja, da česa ne bi zmogel ...rajši crknem porkamadona ...leva roka me že ful peče ...jebem ti gvihte pa benč pa biceps ...
Ura hitro mine in že sem na poti na šiht. Zaradi zgodnjega bujenja sem do konca zjeban, lačn, drugačn in ne prerojen, kot so mi zatrjevali da bom.

Mežikam v temo. Ko jebe fitnes zjutraj, grem pol, po službi. Že pri vstopu v telovadnico je vse drugače. Smrdi po švicu ko prasica, kar zjutraj ni. V eni nebulotični reklami so povedali, da moškim švic od moškega ne smrdi. Res?! Ne vem keri zablojeni genij je to naumil. Če je tako, potem verjetno obstaja "La Švic" pour homme pizda mu materna.
                 Spet grem na kolo. Fitnes je tokrat poln "Švarcijev", "Van Dammov", "Rambov". "Seos, kak ti gre?" "Dobro stari, pa tebi?" In oba se istočasno primeta za kurca. Popravljata si ga levo, desno, levo ...en se vmes povoha pod pazduho ...oba pa se opazujeta v ogledalu. "Kaj pri pi.. je je zdaj to?!" Gre en tipac mimo njiju, se prime za tiča, pozdravi in gre naprej. Pogledam proti stropu na tv, ki visi iz stropa. Discovery. Rommel tolče Angleže pri Bengaziju ...kurcograbci se zbirajo ...sledi finale.
Pride tip s hlačkami v rit in mrežasto majico. Logično da se drži za "kabl" in se veselo pridruži "intelektom", ki rešujejo svet z binglom v roki. Tič sem, tič tja, seos, seos, tič spet sem ...
Grabi me panika. Gonim ko nor ...ampak kolo je sobno in spizdit iz tega safarija z njim je nemogoče. Pogledam naokrog ...par deklet neprizadeto z zajebano dolgimi nohti tipka po telefonu in dela selfije na steperju. Nobena se ne drži za pi...  Spet pogledam na tv. Erwin je še vedno v puščavi ...na razbeljeni pločevini tankov pečejo jajca ... Tik pred infarktom preneham pedalirat, pograbim brisačo in se prežarčim pod tuš. "Mišice" še vedno rešujejo svet.

Mežikam v temo. "Pa ko jebe fitnes zjutraj in popoldne" si mislim. Roko imam na tiču ...šit, se je že začelo ...pa samo dvakrat sem bil tam. Zaprem oči ...sem že v sadovnjaku s Hello Kitty, med drevesi na katerih rastejo ...

Ni komentarjev: