četrtek, 19. junij 2008

BOŽJI HRAM

Vstopim pazljivo in tiho, saj me že pred vrati napis opozarja naj ne motim bogoslužja. Notranjost mračna a ne neprijetna. Ena skupina starejših gospa maratonsko moli, nekdo zamišljeno gleda v pozlačene božje podobe, spet drugi z zaprtimi očmi in sklenjenimi dlanmi deluje popolnoma blaženo. Jaz capljam gor in dol, večina niti ne opazi moje prisotnosti, pa kljub temu nimam poguma da bi jih slikal. Opazim eno izmed podob, ki me milo gleda in ji prenesem prošnjo: " Želim si objektiv Canon 70-200 IS USM f2.8.
Stopim ven in preračunavam: " Če neham jest hamburgerje pri Đabiriju, ne kupujem več CocaCole, prodam avto, pa potem še malo nič ne jem je objektiv moj. Pa naj še kdo reče, da se čudeži ne dogajajo.











4 komentarji:

Žiga Gričnik pravi ...

Upam, da se ti želja čim prej uresniči!
Všeč mi je obdelava, se lepo poda mehkoba na nekaterih fotkah!

Anonimni pravi ...

Lepe fotografije! Sploh tiste notranjosti cerkve. Druga mi je najjača. Sicer ne maram nekih obdelav, toda tu presenetljivo pašejo.

LP Luka

AndrejPotrč - Every Wednesday Photogrphy pravi ...

Hvala obema. Žiga, hvala za akcije.

Anonimni pravi ...

aja, zato sm mogla it gledat slike:):):)...
lepe,lepe,zelo smo mi všeč.
lubica